söndag 23 augusti 2009

söndag

Idag är jag ledig sååå skönt de är jag imorgon oxå, undra vad man ska ta och hitta på?
Har ju bara ett barn hemma på förmiddagen imorgon, Tilda hon kommer ju hem efter skolan, hur konstigt käns inte de. Idag ska vi iallafall till Sandra och gratta henne på hennes tretti års dag.
Vi hade en jätte trevlig dag och kväll igår, roligt att träffa alla oxå.

Satt och fundera på de här med att blogga, man kan ju inte skriva som man vill eller ja de kan man väl, fast då kanske man lägger ut för mycket om sig själv och ens nära. Tycker att de är lite drygt att jag inte bara kan skriva vad jag vill. Ibland skulle de ju vara ganska skönt att bara skriva vad man vill, kanske ska ta och bli hemlig.

Imorgon då blir de till att träna, längtar. Har ju grym träningsvärk i bena, tror att dom växer som bara den. nu ska jag ta och göra något vettigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar