lördag 8 augusti 2009

En kanoon dag.

Nu ska jag våga mig på något nytt, hörde att jag skulle bli som han på bilden, vilken förvandling va!! Kanske ska ta en före och efter bild hahaa.

Idag har jag haft en kanon dag! Började dagen med ett träningspass som inte kändes så bra hade nog be höft en lång skönpromenad istället. Sen var jag förbi på Budo och fitness och handlade, alltid lika roligt att handla där, fick även en pratstund med Jossan.
Sen gick jag och Jörgen på Nolia, oj så varmt det var, så vi åt en glass och for hem tomhänta, men jag såg en sak jag ville ha, en symaskin, kanske far jag och köper en imorgon vi får se.
Ser fram emot morgondagen, kanske tar jag cykeln och cyklar en långsväng någonstans.

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen

    Du får ju inte visa den för Jörgen;O)

    KRAM och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Nä justdetja, han ska ju bara få som en chokerande överaskning någon morgon HAHAA!!

    SvaraRadera