onsdag 26 augusti 2009

Längtar

Längtar tills på lördag!!! vi ska hämta hem våra blivande familjemedlemmar, två afrikanska dvärggetter. Undra vad dom ska få heta?? Ska bli spännande att få hem dom, måste ju ta och upp elstägsel åt dom annars, har vi väl dom i svärmors fina rabatter.

Idag har inte hänt så speciellt mycket har typ städat, tvättat och lagat mat. Har nyss kommit in ifrån en promenad, skööönt att komma ut, och gå runt och fundera i skogen. Jörgen han gick nyss ut till garaget igen!! så jag blir utan han ikväll me. Hade tänkt att jag skulle se Män som hatar kvinnor, men jag ides inte fara iväg och köpa den, ångrar mig lite nu.

Sitter och funderar på när jag ska träna imorgon, tror att jag måste göra de efter maten när Jörgen har kommit hem. Blir nog bäst de, vill ju ha egen tid ju.

Åt jätte stark mat idag, typ svettades när jag åt hade i massor av chili och vitlök. Tänkte att jag inte skulle bli sjuk, hoppas att jag har bränt upp eventuella basiller.

5 kommentarer:

  1. Vill oxå se den filmen=)

    Här är de sjukstuga..hoppas inte jag åker dit..blir en tidig kväll här. Hörs i morgon om jag ska träna.
    Tack för kaffeinbjudan, tar de gärna någon dag framöver:)

    Kram och sov gott

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Det låter så härligt när jag läser din blogg..Du verkar må så bra och hittat saker du gillar och att du njuter av det lilla som att t.ex. ta en härlig promenad. Blir så glad och jag önskar att du kunde skicka över lite energi till mig med posten...Skulle behöva det nu! 20 ettor försöker jag få ordning på och det tar mycket på kraften, men de är även hur gullig som helst och snälla. Men de har ett litet annat tempo än en annan och det tar tid att vänja sig :)

    Vi kan väl höras något snart!

    Kram på dig

    Just ja, bloggen är vilande nu då jag känner att jag inte hinner eller har lust...men kan försöka lägga ut bilder eller så någon dag.

    SvaraRadera
  3. Hej Jossan.
    Ja jag har ju längtat efter att se den filmen, tror den e hemsk ja. Har ni oxå sjukstuga, är han jätte sjuk? Du får sprita händerna och hålla dig på avstånd. Har du lätt för att bli sjuk? Själv blir jag typ nästan aldrig de iallafall inte förskyld, fast nu blir jag väll de bara för att jag skrev de. Sitter och väntar på att J ska ringa, drygt att vänta!! får se om de blir träning, om alla mår bra ska jag göra de, men inte annars. Kraam och hoppas att ni sover gott.

    SvaraRadera
  4. Hej söta du! Tänker på er emelanåt!Jo jag har ju märkt att din blogg sover.
    Hur ska jag posta de tror du, energin tänkte jag? 20 ettor de va mycke de! i Tildas klass är dom 13st. Tror att du är en jätte duktig föken ja. Vi ska ju kanske köra förbi er när vi köper bil så då syns vi ju var och när de nu blir.
    Tycker ju att ni ska flytta hit ja umeå är ju en fin stad eller? Kramar

    SvaraRadera
  5. Åh, hoppas ni ska köpa bil snart då :) Jo, visst är det en fin stad men alldeles för långt norrut tyvärr...Sundsvall kan vara rätt fint det med även om det är mycket skit här också, men vilken stad har inte det...Säg nu int Ume för skit finns de där å! PÖss

    SvaraRadera