måndag 24 augusti 2009

måndag


Idag blev det rygg och tuttar, känner mig lite vilsen på det nya gymmet än, men man vänjer sig väll. Imorgon blir det axlar och biceps längtar.
Idag hade Tilda med sig två kompisar ifrån klassen, och pojken som hon hade med sig skulle väl imppatjerna genom att peta in ett svartvin bär in i näsan, som verkligen fastnade där inne!! Oj vad han grina och snora, jag frågade om de var ett stort vinbär då sa han att de var litet för att den stora fick inte plats där inne. HIhii vad jag hade svårt att hålla mig för skratt. Men pappan till pojken ringde nyss och sa att den hade kommit ut.

Annars så har jag haft en bra dag med många ungar här hemma, mysigt. Sen var jag och Ludde ute och plocka svamp som vi hade i kötfärssåsen såå gott. Fick även sällskap av min mamma och pappa under lunchen, och de e inte ofta man kan övertala dom till att äta hos oss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar