lördag 15 augusti 2009

Lördag

Ja den här dagen har varit helt okej. Har egentligen inte jort något viktigt, Mitt på dagen rymde jag hemifrån för att få vara själv en stund SKÖNT. Åkte ner på stan och handlade lite kläder åt barna inför hösten, blev lite fatigare men glad över en stund för mig själv!!. Var även förbi hos Jossan och surra en snabbis. Hitade föresten en bikini som var galet billig som jag köpte för att den just var billig! tro om jag kunde ha den MEN NEJ vet inte riktigt vilka som inte har ett mellan rum mellan tuttarna mina har då ett mellanrum, ja jag får väll sy om den lite. Jörgen tyckte att jag skulle köpa något som jag kan ha, istället för att de bara ska vara rååå billigt. Ja han kanske har rätt i de. Kanske ska sluta rota runt vid bara rea stängerna och vidga mina vyer mot de jag egentligen vill ha.

Sen när jag kom hem så skulle jag damsuga, men de gick ju inte, så jag öppnade luckan där påsen sitter och där i var de mera damm utanför påsen än i påsen, hade ju pressat ner fel påse förra gången när den behövd bytas. Är ganska duktig på att pressa saker så att dom för tillfället passar. Fick lite ironiska kommentarer av Jörgen över min ovana att pressa in saker, och över mitt lite halv maniska städande. Men de finns ju inge obehagligare än en massa skit mellan fötterna, tyker ju om rena golv.

Jaha vad ska man nu ta sig till? än är ju inte dagen slut.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA...skrattar gott åt pressandet av dammsugarpåsar....hade gjort likadant sist.....!! Jag bara trycker om det går trögtsen ser man hur det går...!! =)
    Ses snart!
    KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Men hej på dig!! Ja det mesta går ju att pressa in med lite eller mycket våld hahaa. Funkar ju ett tag iallafall. Kraam

    SvaraRadera