fredag 21 augusti 2009

Fredag

Skönt att jobba dag idag, istället för kväll. Idag har jag äran att jobba med Eva och Jeanette samtidigt, de blir ju såå roligt när vi jobbar ihop. Däremot så undrar jag hur jag ska klara mig utan värden bästa Eva kommer att sakna dig, och våra pratstunder på jobbet, men vi får ju träffas i allafall.

Idag ska vi äta middag med Mange och Anette, ska bli kul. Efter jobbet hade jag tänkt att jag skulle hinna och träna mina ben, hoppas att jag hinner de, annars får jag göra de imorgon efer jobbet men de käns ju som om de blir lite tajt om tid, ja he löser sig.

4 kommentarer:

  1. Hör av dig om vi kanske kan följas i morgon istället:O)

    Jag kör i morgon eller på söndag.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Jap!! jag messar dig eller så ringer jag, men jag kan ju inte träna på morgonen, jobbar ju.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej igen.
    Tror jag vill köra på förmiddagen, kommer nog att få sällis efter stängning, är de ok. Annars ställer jag upp och kommer med rasande fart;O)

    KRAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Men de är väll klart att det går bra, vi får väll tima en annan dag. KRAAAM och ha en kanon lördag.

    SvaraRadera