måndag 10 augusti 2009

Måndag

Nu har jag varit på tyg affären och handlat lite tyg,så nu kan jag ju sy med min fina maskin. Blev ju lite frustrerad igår när jag inte hade något så jag satt och sprätta sönder en del kläder.

Snart ska vi ta och fara och titta på bilar, tänk snart kanske vi har en bil som fungerar och som går igenom en bilbesiktning!! Vi har funderat på om vi skulle klara oss utan kombi för det enda vi lastar baki skuffen är ju skrot, och eftersom det kommer att dröja före vi får en ny familjemedlem (en hund inte fler barn) så tror vi att det kommer att gå kanon.

Hade tänkt att jag skulle vila lite ifrån gymmet i veckan. Känns jätte skönt, för jag känner mig lite trött i min lilla kropp. Så i veckan ska jag mest bara gå och cykla tror jag behöver de, att bara njuta av frisk skön luft. kanske tar jag bilen till något ställe och vandrar runt de tycker jag är kul att gå någonstans där jag inte brukar gå då får man ju se nya ställen.

6 kommentarer:

  1. VAD ÄR DE FÖR HUND??? Nyfiken jue!!!:O)

    SvaraRadera
  2. Hej!! Vi är inte riktigt överens om vad det blir. Jag vill ju ha en sankt behrned, men de vill inte han. Så jag tror att vi ska försöka köpa en blandras av raser som båda vill ha.
    Här kan ingen ge med sig hihii, jobbigt när båda är lika envisa. Kram och vila nu, så att magen och du mår bra!!

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen
    Är du nöjd?
    Kanske att de finns kvar samma modell i sporttop till på rean..på betterbodies lager.

    Nu har jag varit ute på lite uppdrag och jag säger bara..shit gymmet kommer bli super när de är klart!! WOW!! JAG LÄNGTAR, hi hi

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Hej jossan!!Ja jätte nöjd!! Dom satt bra och sköna är dom. Tror dom kommer att användas flitigt. Har ju redan två sport behåar av samma.
    Vad bra att det blir bra på gymmet, ska bli spänande att se resultatet, och vist var det väll på tiden med en renovering där inne!! Nu ska jag titta in till dig. KRAM

    SvaraRadera
  5. åh, har du redan den röda i samma modell:) De är ju perfa isåfall, blir ju super snyggt i hop!!

    Söt du är, tack för komplimangen!!!*LER*
    Snart kommer nog cykelisten hem och jag är lite trötter.

    Ha en skön kväll
    Kramar

    SvaraRadera
  6. God morgon!! Nä den röda har jag inte, en blå och en vit, tror att dom får duga ett tag til.
    Jaha så Jocke har varit och tok cyklat igen,ja vilket psyke! själv tror jag att jag skulle bli galen. Kram

    SvaraRadera