onsdag 5 augusti 2009

Onsdag

En mysig dag med Ludvig har jag haft, men oj så lugnt när bara ett av barnen är hemma. Imorgon ska jag åka upp till mamma och hämta Tilda, hoppas det blir fint väder så att vi kan fara och bada i havet. Ska bli jätte skönt att åka till mamma och bara vara.

Var iväg och tränade idag, det blev rygg och lite baksida ben. Efteråt så gick jag en promenad efter älven. Gick där och funderade hade en del att tänka på, efter gårdagens jävla jobbiga telefån samtal. Det finns en person som gör, så att jag ständigt har en liten klump av oro i magen, och i vissa perioder när denne gör sig påmind, blir det bara så jävla jobbigt, och jag önskar verkligen att jag en dag, ska slippa detta.

nu ska jag ta och hoppa in i duschen, och sen blir det lite te och mackor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar