tisdag 18 augusti 2009

Tisdag

Så roligt att träna på ett nytt ställe!!! Följde med Jossan, en tuff och stark blivande mor på gymmet. Längtar tills jag ska börja där, känner mig så peppad!!! måste ju ta tag i de där under veckan, ska bli roligt att se nya ansikten oxå.

Måste börja lägga in lite mera bilder här på bloggen, tycker att de e roligare med bilder än en massa text.

Ska se om jag hinner in på tyg afären idag. Har ju faktiskt sytt klart två grejjer är ju rent av stollt över mig själv! Annars brukar jag aldrig bli klar med mina projekt, har ju fulla skåpen med påbörjade saker. Hoppas att jag hinner in, är ju sugen på att sy en klänning åt mig själv. Sen är de ju faktiskt roligare att göra något, än att glo på tv om kvällarna.

Längtar till i helgen oxå jag och Jörgen ska på en fest då. Killarna dom ska åka gummi båt i älven och vi tjejer ska nog kanske, om fler än jag och Anette är sugna på att paddla kajak. ska bli spännande att göra något nytt. Så jag hoppas att flera är me på de!!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman och tack för sällis på morgonen!!
    Vore jätte kul om du bytte!

    Kram och ha en skön dag.

    SvaraRadera
  2. Hej tjejjen!! Jap jag ska byta, känner mig rå peppad på de nu. Tack för att du tog mig dit.
    Kraaam och god natt

    SvaraRadera