tisdag 4 augusti 2009

En dag ute i naturen.







Vilken härlig dag! Vi har varit och plockat svamp, fick med oss mamsen oxå, Tlida hon gick och leta svamp och Ludvig han samlade mest på pinnar, och lekte krig. Skönt att slippa vara i skogen själv, jag börjar mest bara inbilla mig om att det ska vara björn överallt. Tilda hon följde med mormor hem så det är jätte lugnt här hemma med bara ett barn, sen tycker jag att det är ganska skönt när man ibland skickar iväg någon av dom, så att man får lite ensamtid med ett av barnen, sen nästa gång är det Luddes tur att fara.


Sen provade jag att frysa in vattenmelon idag och mixade det, sen när det var fryst, blev jätte gott, perfekt för barna istället för glass. Imorgon ska jag prova göra det igen fast med lite lim i eller citronmelis.


Träningen gick kanoon bra idag, och jag kände mig så där stolt över mig själv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar