söndag 30 augusti 2009

Vilken bra dag!!

Idag har jag haft en kanon dag. På morgonen var jag så jätte peppad på att träna, längtade till gymmet. Extra glad blev jag av att få sällskap av Jossan. Träningen gick jätte bra, blev helt slut i mina små ben. Kände mig glad och nöjd efter passet.

Sen har vi haft kaffe besök av Mange och Anette och av Eva och Ola, alltid kul att få besök. Eva visade upp sin tavla som hon har målat, hur snygg som helst. Du skulle ju kunna leva på din konst!!

Nu blir jag singel ikväll igen, Jörgen ska på bio. Jag vill inte se den filmen som dom ska se, sen blir de ju sååå sent (är trött ju). Är ingen bio människa heller, blir trött av att sitta där inne, sen kan man ju inte bara börja prata heller om filmen är kass, de kan man ju göra om man ser på film hemma.

Våra kära getter har börjat att vänja sig vid sitt nya hem oxå, dom har inte smitit på ett tag. Så söta dom e när dom bäar, ser det ut som om dom typ ska spy, små och ynkliga låter dom oxå.

2 kommentarer:

  1. Godmorgon

    Filmen var jätte bra, hemsk men BRA!!
    Hur är de för dig idag?

    kramen

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!va ju nyss in till dig och läste.
    Ja den var ju obehaglig!!(filmen)
    Med mig är det bra, har sovit som en stock.
    Ska ut och få lite friskluft nu.
    Kraam

    SvaraRadera