onsdag 19 augusti 2009

onsdag

Uppdrag ska jag på idag före jobbet. Idag ska jag minsann in på tygafären, igår blev de ju bara knas med lill katten så då han jag ju aldrig dit. Har ju ritat upp en klänning som jag ska sy (en enkel) så att den blir färdig. Sen vore de mysigt att dricka en kaffe och spana på folk oxå.

Ska inte träna idag, idag ska jag bara ut på en promenad skönt. Träning får de bli imorgon var de blir, får jag se kanske att de är någon på träna nu på förmiddagen så att jag kan lösa ett kort.

Imorgon börjar Tilda skolan, hon längtar och jag tycker att hon har blivit så stor alldeles för fort.
Så nu har jag ett skolbarn som ska ha hjälp med läxor och allt vad de nu blir. Ska bli spännande för henne, tror att hon är lite nervös. Tycker jätte bra om skolan där hon ska gå, den e liten och mysig och sitter ihop med förskolan och dagiset. Så man känner ju redan dom flesta i personalen vilket jag tycker är jätte skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar