tisdag 25 augusti 2009

Tisdag kväll

Gud vad jag har varit godissugen idag helt galet, medans barnen satt och titta på barn TV, så tjuv åt jag en glass. Kunde bara inte låta bli., brukar inte bli så extremt sugen på söt saker men idag blev jag de. I dag jorde jag en jätte god och stark kyckling gryta, till och med Jörgen tyckte om den annars brukar han gnälla på att vi alltid äter kyckling fast vi inte gör de, tycker att vi äter lite av de mesta ja.

Såg en jätte fin bil nyss på blocket vill ha den!! hoppas att Jörgen oxå blir sugen på den och det bästa av allt, den är svart med tonade ruter. Sitter och funderar på vad jag och Ludde ska ta och göra imorgon, orkar inte bara vara hemma, blir ju knäpp ju. Kanske ta och fara till någon lekpark och sen äta lunch ute, äter nästan aldrig lunch ute inte middag heller, blir som aldrig av. Ja jag får väl se vad han orkar med, han ligger där inne och snörvlar. Idag har han faktiskt varit ovanligt lugn och då blir jag ju själv ganska rastlös när man inte har någon att jaga. Har ju till och med hunnit dricka upp mina två koppar kaffe utan att behöva lämna de mesta och sen mikra på de. Kanske borde jag egentligen njuta av lugnet när det väl är lugnt.

Näe undra om man hinner se Jörgen ikväll, han har ju mest legat under bilen den sista tiden vet inte riktigt vad han gör. Men de vore ju trevligt att prata lite med han före det är dax att sova.
Tror att jag e lite less på att sitta ensam här just nu, annars så trivs jag bra själv bara de inte blir varje kväll.

2 kommentarer:

  1. Hej och godmorgon tjejen

    Du skulle kommit hit.. jag var och köpte godis, var bar sååå sugen och behövde de och gott var de kan jag lova!!!*LER*

    Hur mår lillen idag, bättre sämre?

    Ja, hann inte se J heller...
    Vilar du i dag?
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej hej!!Ja oja ibland är de såå gott med sött, man ska synda med gädje hihii. Ludde han mår väll sådär tror de e värst på morgonen och kvällen.
    Nej jag ska inte träna idag vilar. Är hemma hela dagen om du vill komma på kaffe! katastrof nu imorse, kaffet var slut, men nu är de påfylt igen. Kraaam

    SvaraRadera