måndag 17 augusti 2009

Måndag

TJOHOOO!! Vilket härligt träningspass jag fick till, tränade lite axlar och biceps, så skönt att träna efter en lång vila. Var alldeles ensamgymmet idag, hade först tänkt ta med kameran men då tänkte jag att det säkert skulle vara en massa folk där och då skulle jag aldrig våga ta fram den, typiskt att det var aldeles tomt där idag!

Provade ju kreatin idag, tror aldrig att jag har drukit något så vidrigt i hela mitt liv, löste det hela genom att ha munnen full av halstabletter samtidigt, undra om man kan blanda de där i saft eller något annat.

Ja idag är det fint väder så nu har jag tänkt att jag skulle bege mig ut i svampskogen före jag börjar jobba.

2 kommentarer:

  1. Allt ska inte va gott jämt;O)
    Du fick ju till ett kanonpass, de är de som betyder nått.
    Halv nio funkar nog i morgon:O)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Nä tydligen inte! ibland får man ju lida lite.
    Vad roligt då ses vi imorgon! KRAAM

    SvaraRadera