lördag 29 augusti 2009

En bra dag!!





Nu är dom hemma, våra små getter. Dom är sååå jävla bra på att rymma, el räcker inte vi måste komma på något annat, de går ju bra att ha dom lösa, om vi är ute och hemma men inta annars.
Vi har haft en jätte bra dag på djurparken, hade tur med vädret oxå. Trodde inte att det skulle gå bra att frakta getterna i bilen, men de gick ju hur bra som helst, vi hade dom i en stor hundbur bak.
Blev ingen träning idag. Ibland så tror jag att jag ska hinna med en massa saker, men om jag inte ens ska vara hemma kan jag ju bara inte planera att göra en hel rad av saker där jag inte ens är! måste ta och sluta med att planera in tusen saker att göra. Mår ju inte bra av att hela tiden ha lite stress över att hinna göra saker och dessutom är det inte livs viktiga saker heller.
Träning av mina ben får det bli imorgon, och att städa och tvätta mm.
Oj nu är jag trött ska fika sen soooova!!

7 kommentarer:

  1. Vilka söta små familjemedlemmar ni införskaffat! :) Vad härligt att höra att ni har det bra.
    Nu ikväll har jag och Ante varit på bio. Vi såg nya Beck filmen och den var skitbra! Farmor & faster var barnvakt och lilleman och det var hur lugnt som helst :) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!

    Gu så söta!!:O)
    När ska du på gymmet idag?

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Hej Maria, seru han överlevde!!!(med barnvakt)
    Bra att ni unnar er att vara bara ni två!! kraaam

    SvaraRadera
  4. Godmorgon Jossan!! ska dit när Jörgen kliver upp ur sängen. HOPPAS att det blir snaaart!! Kan messa dig, men ska du träna idag? annars om du vill ha filmen kan jag ju köra den till dig!!
    kraam

    SvaraRadera
  5. Helena-Vill köra bara någon övning för tuttarna, har glömt de i 2 veckor, hi hi.

    Jag kommer åka nu på morgonen. Typ på en timme kanske..

    kramen

    SvaraRadera
  6. Oj..skriver som när jag svarar på kommentarer, ha ha

    SvaraRadera
  7. Men de gör väll inget hur du skriver, själv är jag ju kass på att stava så ibland upptäcker jag hur galet jag har skrivit, typ som igår när jag skulle kolla vad Lycksele hadde för väder så stavade jag Lycksele lyxele inte konstigt att jag inte fick någon träff på yr.no, Så du får ursäkta mig för min galna stavning. Hihii
    Kraam och ha en bra kväll.

    SvaraRadera