tisdag 11 augusti 2009

En bra dag


Ser ju konstig ut ju, med en ficklampa i näsan !!


Följde med Tildaridningen idag, blir ju lite avensjuk. Har ju bara lust att lyfta av hanne, och rida iväg själv istället.
Idag har varit en fullspäckad dag. På förmiddagen åkte vi och Mange och Anette till Nydala och bada, höll ju på att frysa ihjäl!! det var verkligen svinkalt. Ludde han blev lite kär i Anette, synd att hon är lite för gammal. Tycker att det är jätte roligt att Mange har träffat en så gullig och vansingt rolig tjej, skönt med någon som oxå skenar iväg i fantasin.
Sen stannade jag av vid Jossan och hämtade mina nya hottisar, lite kan jag växa i dom, och dom var jätte sköna! Fick även babla av mig en jätte snabbis med Jossan, som är så vaker med sin bäbis mage. Sen var det bara att skynda sig in på affären och snabb handla det viktigaste, frukt och mjölk kan ju inte vara utan de heller, storhandling får jag ta en annan dag.

2 kommentarer:

  1. Hej:O)

    Nu funkar de!

    KRAAAAAAAAAAAM och ha en skön kväll

    SvaraRadera
  2. Blev ju nästan orolig att du lämnat blogg livet.
    kram på du me.

    SvaraRadera