söndag 2 augusti 2009

Farligt!



Skulle nog inte våga köra på bakhjulet, Lillebror och Jörgen har kört omkring som två småpojkar. Jag fotade brevid de va riktigt roligt det me, men ja lite sugen är jag på att prova men då ska jag ha alla skyd som finns på mig. Har haft familjen på besök, och Tilda har haft sin bästis här så det har varit fult upp här.

Benträningen gick skit dåligt, var rå peppad när jag åkte iväg, men sen gick det bara inge bra. Men nästagång ska det bara gå bra!! Nu ska jag ta och gå ut och plocka lite jordgubbar till kvällsfikat.

2 kommentarer:

  1. Men jag skrev igår..måste ha försvunnit.
    Hur är de?
    Vad tycker du om spikis?:O)Vi har den svenska varianten för extra tortyr;P

    Kom in och hälsa någon dag, surra och fynda lite:O)

    KRAMIS

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen! Jo med mig är det bara bra. Hoppas att du och magen din mår bra!
    Jag tycker att det gör lite eller ganska så ont när man lägger sig ner på spikmattan, men sen efter ett tag, när man törs andas så blir det ganska behagligt. Ja jag ska ta och komma in snart.KRAM

    SvaraRadera