torsdag 13 augusti 2009

torsdag

Nu längtar jag till gymmet! och det ska bli riktigt roligt att börja träna på ett nytt ställe, även fast jag tycker att det känns lite konstigt att byta, har ju tränat på Tenton i så många år så de känns ju så tryggt Men vist är det dax för en liten förändring!

Idag har jag känt mig lite rast lös, visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till där ett tag, bilen var ju på lagning så det fick bli en hemma dag. Gick iallafall på en promenad, gick och funderade på hur otroligt bra jag har de, jämfört med hur mitt liv såg ut för ca nio år sen. Jag har två friska fina barn, en kanoon bra sambo och pappa och styvpappa till mina barn. Jag har lyckats hitta intressen som jag älskar att göra och som ger mig lugn i mig själv, både träningen, måla, djur och den härliga skogen som jag älskar att traska i. Till och med pålitliga människor har jag hittat som jag till och med kan lita på, de e härligt de. Jag har ett jobb och en utbildning vilket jag ska vara glad över idag, vist skulle det vara hur kul somhelst att prova göra något helt annat ett tag men de kommer väll. Ibland kan jag tycka att jag nästan glömmer bort de (hur bra jag har de) och då blir de ju då lätt att jag iallafall sitter och funderar på saker som egentligen inte spelar någon roll. Ska nog tänka på hur bra jag har de oftare!

2 kommentarer:

  1. De är bra att tänka på de då och då..lätt att de glöms bort!

    Du får komma in och hälsa på när du blir rastlös*LER*

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Hj Jossan!!Ja ibland glömmer man ju bort att man faktiskt har det hur bra som helst.
    Ja, jag få väll komma förbi en annan dag när jag nu blir rastlös. Fast du slutar väll att jobba om ett tag. KRAAAM och ha en bra kväll

    SvaraRadera