onsdag 26 augusti 2009

Natt

Ja ha sitter här själv i mörkret och oroar mig. Ludde åkte in på sjukan han hade sååå ont i magen att han inte har kunnat sova, lika bra att det blir uppkollat så att de inte är blindtarmen, fast han kan ju lika gärna ha ätit något som hanns lill mage inte fixar. Jörgen är oftast den som följer Ludde på akuten eftersom han är såå sjukligt pappig. Tilda hon tror jag bara har varit på akuten en enda gång, sköönt tycker jag. Hon blir väldigt sällan sjuk.
Iallafall så önskar jag att allt går bra och att de inte är något galet. Jag vill ju oxå följa me ju och vara där med han, ja jag får väll vänta på att dom ringer hoppas dom blir insläppta fort nu när han e skit trött och har såå ont. Ja jag jorde iallafall fika åt dom om det nu skulle dröjja.

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen!
    Ja han har ju bara vridit på sig hela natten och haft ont, han sover nu! Men de va inte blindtarmen kan ju va att han har ätit något som han inte fixar, ja jag vet då inte vad de är, inte läkaren heller. Kraaam och ha en bra dag!

    SvaraRadera