fredag 19 mars 2010

Gud vilken härlig dag de har varit, Jag har fått se folk helt UNDERBART!
Blev en hel del flams och skratt med Jossanstan, så härligt! Hela dagen blir så mycket bättre när man får träffa folk som ger en en massa energi!

Sen har jag ju hunnit med en träff med Sandra oxå, vi gillar gamla saker båda två så vad passar bättre än en deit på myrenas, hittade ett fynd eller snarare två uppläggnings fat från Rörstrand som jag tyckte va fina så nu har vi ännu mera udda porslin i skåparna.

Jag har ju varit modig idag oxå, blev en ny protein smak idag tror jag har hittat en ny favorit, Double pro strawberry och vet ni att de va med jordgubs bitar i.

Idag skulle barna få välja mat, gissa vad de blev uppstekt pannkaka, ingen riktig mat men de funkar ju ibland de e ju trotsallt fredag!

3 kommentarer:

  1. Ja de var jätte trevligt idag,ja kände mig oxå full av energi, men nu är jag tröttare, mysisar på och en te kopp på maten sitter ja med.:)

    Kramar till dig.

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå ha en flamsig dag på stan!!!!
    Ha en toppen helg!!
    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Hej Jossan!

    Ja de e ju altid trevligt att täffa dig.

    Kram på dig så ses vi en annandag.


    Hej Linda

    Ha de nu så jätte mysigt i fjällena, gud så mysigt jag vill oxå åka upp . Vad jag ska sakna dig!

    Ja du och jag måste ju ta en sväng där snart.

    SvaraRadera