måndag 15 mars 2010

Ja då sitter jag hos mamma igen, blev lite uttråkad så då åkte vi upp en sväng, ska åka hem på en liten stund. Så nu blev de en liten ätardag igen, undra varför ja automatiskt styrs mot skafferiet när jag kommer hit aja de behövdes säkert mätt och glad e ja i alla fall.

Imorgon ska de bli helvila för mig, vill inte ens gå ut på en promenad som de känns nu, känner mig ganska trött i kroppen. Idag blev de ett rygg och bröstpass på morgonen, funkade hyfsat bra att ha med sig Ludde, men vist är de skönare att åka själv han e ju överallt. Undra om dom skulle bygga ett barn rum på gymmet vet du de Jossan? och undra om de kommer att va öppet hela tiden så att barna kan va där inne och leka, eller om dom ska ha typ öppet ibland när det är pass.

Nä dax att åka hem så jag inte missar familjen annorlunda.

3 kommentarer:

  1. Jag var inte alls sugen på Gym eller cykel idag:) Men i morgon är de min tur;)
    Ja de ska ha något form av barnrum med passning vissa tider:) De kommer bli bra.
    Undra vilka pass Christian kör, jag vill köra fler pass med han.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja de måste vi kolla upp, (vilka pass han har) han va ju skit bra på att peppa inget mesande där inte.

    Kan inte luncha med dig idag jobbar dag.

    Kraam

    SvaraRadera