onsdag 3 mars 2010

Ja då börjar jag snart jobba, har ändå fått se lite folk och en lunch med två söta tjejerstan.
Oj vilken lugn liten tös ni har, på minner lite om Tilda när hon va liten, hon va sådär nöjd och glad utan bekymmer mest hela tiden.

Ser faktiskt fram emot att jobba jag och Jea ska ju se Andra avenyn och sen blir de väll en hel del sur om allt mellan himmel och jord. De e så härligt att jag har så fina tjejer på jobbet, alla är super ärliga och säger vad somhelst utan att tänka efter eller tycka att det man säger är konstigt. Eller kanske är de för att alla är lite halv galna så att man automatiskt känner sig trygg inte ett dugg konstig. Känns bara så himla roligt att ha pålitliga mysiga tjejer i sin närhet både på fritiden och på jobbet, dessutom så har jag ju lärt känna dom flesta av dom under dom två senaste årena. Förut umgicks jag mest med Jörgen och hanns vänner, men man behöver egna kompisar oxå!

Idag ska min kropp få vila, vill inte gå ut i onödan blåser svinkalla vindar och snön far ju överallt.

Nämen oj nu måste jag ta och fara!

6 kommentarer:

  1. så mys att träffas för lunch!!
    Ja hon är allt bra snäll, kan bara vara svår att får att sova, annars är hon en ängel!!!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja vilken tur att du är mammaledig, hoppas du är de läääänge så att jag får ha sällskap av dig på dagarna.

    Kraaam och ha en bra kväll

    SvaraRadera
  3. Gumman jag är glad att jag har dig i mitt liv!!
    Så glad att vi fått lära känna varann!!
    Hoppas du kommer att finnas där mååååånga år!!

    KRAAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Ja de vetja väll! fast vetu att jag är ju lika glad över att ha haft turen att träffa just DIG!

    Ja de hoppas jag med hur skulle du klara dig utan mina påhopp!

    SvaraRadera
  5. hehehe kan du aldrig va allvarlig!!!=)
    Jag MENADE faktiskt det där.....!!!=)

    LÖV U!!!

    KRAAM

    SvaraRadera
  6. Jo nog kan jag de, lite nu och då.

    Puss på dig!

    KRAAAM

    SvaraRadera