söndag 28 mars 2010

Nu längtar jag till spinningen ikväll, gud så skönt de ska bli ork de lär jag ju ha med tanke på de lilla extra som jag stoppade i mig igår kväll. Har sovit riktigt kass inatt blivit väckt av alla Jörgen som dundra in mitt på natten, sen kom Tilda efter ett tag och sa att hon hade en hemsk dröm, följde henne upp och sen kom Ludde och ville sova brevid mig jag sa åt han att gå och lägga sig i sin säng, trodde han gick upp men jag hitta han på köks soffan på morgonen, aja han sov nog lika gott där med.

Nu står lunchen i ugnen blir en omeltt, blir mycket godare när man gör den i ugnen. Sen ska Ludde ha skjuts till ett kalas och då blir de en loppis runda för mig med svärmor och Tilda.

Tror föresten att jag får en stund för mig själv oxå, Jörgen och barna ska på bio. Undra vad jag ska göra då?

Vist har ni flyttat fram klockan nu? Nu är de ju äntligen SOMMARTID!!!

2 kommentarer:

  1. Hallå bruden. När blir du singel då?:)
    Hoppas du hittar nå skoj på loppis. Lill sover nu så jag har oxå ätit lunch och sedan får vi se vad jag hittar på.

    kramar.

    SvaraRadera
  2. Hej hej

    Nä vetu inga fynd idag.

    Tack för idag och ha en bra kväll själv ska jag slänga mig i soffan.

    SvaraRadera