torsdag 4 mars 2010

Sitter här på jobbet och funderar lite, blev alldeles tyst här när Linda åkte iväg på uppdrag, så nu ska mina små öron vila. Nä gumman skämta bara!

Efter jobbet blir de gymmet och framsida ben och mage, känner mig hyfsat peppad, sitter redan i träningskläder skönt att jag har ett jobb där jag inte behöver tänka på klädsel, bara att åka direkt till gymmet och köra på.

Tycker att jag har varit extra duktig med maten nu på slutet, känns jätte bra. Har ni testat att mickra äpplen, kanel, nötter och pytte lite havregryn blir som äppelpaj och så lite keso till, med päron blir de oxå super gott! Just nu är de mitt favorit mellan mål, har nog förätit mig på kesela.

Dagens mat har hittills blivit.

Frukost gröt och protein och KAFFE!

Mellis keso och mickrade äpplen

till lunch blir det en böngryta med massor av grönsaker och pasta till

Sen vet jag inte vad de blir för middag, barna hade en önskan om tacos, så de kanske blir de vill äta mysmidag med dom idag eftersom dom inte äter med oss imorgon.

2 kommentarer:

  1. Mys att ha fredagstacos i kväll istället:)
    Härligt för er med egentid i helgen.

    Lycka till på passet.
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Ja de känns som om de e fredag!!
    Sen blir de bad huset för oss, brrrr!

    Ja de ska bli mysigt, tror de e på tiden va länge sen vi hade barnpassning sist.

    Jo snart åker jag, ska bli skönt att röra på sig, hihii kommer nog att somna samtidigt som barna blir ju så trött av att vara på badet.

    Kraaam på dig!!

    SvaraRadera