onsdag 3 mars 2010

onsdag

Gud så härligt! jag har bytt en kvälls tur mot en dagtur imorgon, så då blir de träning efter jobbet istället och dessutom så får jag gå i säng i tid, och ännu bättre de känns som att jag får längre ledighet eftersom jag är ledig fredag och hela helgen. Längtar till helgen! vetni att då ska jag köpa lakrits, har varit sugen på de i flera dagar en stooor påse blir de, annars finns de ju lakrits rot att köpa på hälsokost, som en pinne man tuggar på.
Sen ska ju jag och Jörgen ut och äta eller så köper vi hem mat och en film, de vore mysigt de me.
Eller ska man passa på att vara hemifrån när man har barnvakt? nä de e väll inget måste de heller, tycker ju om mitt hem men vist är de ett bra tillfälle att åka och hälsa på folk.

Nu är jag trött, längtar hem till soffan och teven idag börjar ju min favorit serie!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar