tisdag 2 mars 2010

Blev så glad han ju träna efter jobbet idag, blev biceps och mage idag, ett mycket effektivt pass, fika höra att ja va ganska stark jämfört hur liten jag är, tänkte på de att man måste ju bli starkare av att vara mamma, tänk när man har varit och storhandlat och så är iallafall jag för lat eller stressad för att orka gå tillbaka med en kundvagn så då brukar jag släpa ca 5 påsar fulla med mat in i bilen, de måste ju ge lite extra styrka.

Imorgon blir det en vilo dag hoppas på en morgonpromenad med hunden, bara det inte är för kallt, men de tror jag inte de blir. sen har jag ju en inplanerad lunch deit med Jossan, så kul jag har ju massor med roligt att se framemot i veckan små saker som gör vardagen mycket roligare!

2 kommentarer:

  1. Ja ses i morgon. Om du vill så kanske vi kan ta en prom på maten:)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jap tar med mig kläder om vi ska ut och gå!

    KRAAAM

    SvaraRadera