lördag 13 mars 2010

Gud så skönt de e att röra på sig, efter jobbet blev det gymmet, axlar och triceps blev de idag gick jätte bra. När jag kom hem var de bara jag hemma eftersom J och barna hade åkt till min mamma och pappa, så passa jag på att gå ut på en lång rask promenad med mp3 i öronen, så nu har jag ro i kroppen för att bara sitta på röven resten av kvällen.

Imorgon har jag ett spinning pass att se framemot ska bli riktigt roligt att svettas ur ordentligt! Dessutom så blir det med sällskap, ska bli roligt att träffa jossan har ju inte träffat hon på flera dagar. Måste nästan försöka gå på spinning en gång i veckan bara för kondisen, den är inge vidare just nu, och snart är vägen helt is fri här ute så då tänkte jag lägga in små löpar runder några gånger i veckan om nu hunden vill springa hon brukar inte vasugen på de förutom när de e på tillbakavägen då går de bra, så då skulle jag egentligen kunna gå och sen springa på hemvägen de kanske skulle funka bättre för henne lura hon hon lite.

Aja nu blir de iallafall soffan och hajar som hajar med barna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar