onsdag 24 mars 2010

Vilken kanon dag!

Ett kanon pass på gymmet och en sväng på stan.

Va en sväng på stan med mamma och syster fick en present av min mamma en handväska jätte fin är den, dock är jag lite ovan med väsker man blir väll de om man aldrig använder en, men nu ska jag vänja mig vid den va faktiskt skönt att inte pula fickorna fulla med en massa grejer, nu har jag ju som allt samlat på ett och samma ställe. Men gud så mycket fint de fanns på stan synd att saldot på kontot är lite halv dåligt, längtar till lönen tror jag ska unna mig något färgglatt då, kanske en knall gul eller rosa tröja.

Nu jobbar jag med Jea så snart slår vi nog på Andra Avenyn sen blir de väll lite mat oxå.

6 kommentarer:

  1. Hej fina. Vart såg du mig idag? Att du inte tuta på mig:)

    Hoppas ni får en skön jobb kväll.
    Nu är jag trött och hoppas lill är mera lättsövd ikväll:)
    I morgon blir de beeeen på morgonen:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Heeej!

    På kyrk bron, nästa gång tutar ja på dig.

    Är hon tjurig på kvällarna ja sånt går ju i perioder, hon kanske ska lära sig något nytt då brukar dom ju bli lite tjuriga kvällstid.
    Hmm ben va kul för dig, själv ska ja vila imorgon men på fredag blir de ben för mig.
    Är du upptagen på fredag? jag och Ludde är lediga ska dra med han på stan, kanske vi kan äta ja vi kan ju höras om de.

    Jo vi har en mysig kväll här på jobbet dricker kaffe och en massa surr.

    kramkram så hoppas ja att ni får sova.

    SvaraRadera
  3. Men Helena har du ÄNTLIGEN skaffat en handväska. Längtar tills jag får se dig komma gåendes me den!!!=)

    KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Jadu då blir du väll alldeles till dig!

    puss på dig saaaknar dig!!!

    SvaraRadera
  5. Ja ska spinna på fredag..annars har jag nog inge:) Kan försöka ses då!

    Kramis

    SvaraRadera
  6. Jo men du då kan vi väll höras kan ju ringa när jag är nere, se om du har tid att komma ner då.

    kram på dig

    SvaraRadera