söndag 7 mars 2010

vilken härlig helg vi har haft! Vi har passat på att hälsa på folk, och snart ska vi iväg och gratta Jörgens morfar, sen kommer barna hem ska bli mysigt att få hem dom nu saknar vi dom.

Va ute på en morgonpromenad idag, trodde att de skulle vara bra skoter leder där jag skulle gå men de va de inte så jag fick krypa på vissa ställen tur de va inne i skogen så ingen såg mig ganska svettig blev ja iallafall. nu är Jörgen och tränar, jag va inte alls sugengymmet idag, de va inte min plan att fara dit heller. men imorgon ser jag fram emot att åka dit. fick faktiskt med mig Jörgen igår kul oxå det gick bra att träna tillsammans, fick till och med lite passning av han så idag känns mina axlar ganska ömma.

4 kommentarer:

  1. Hej gumman. Vad kul att de gick bra och att ni körde lite i hop:)

    Hoppas ni får en fin dag.
    KRAMAR
    Ps.Vinter däck:)

    SvaraRadera
  2. Jo dagen har varit bra kanon väder ute, fast jag har mest varit inne. tror jag ska ut en sväng när barna kommer hem.

    kraam på dig och vad bra att du har vinter däck och hjälm!! de borde jag oxå börja använda hjälm tänkte ja.

    SvaraRadera
  3. heeej helena!! vad kul att du också har blogg. :D
    här är allt bra, det är så härligt att vår lille kille kommit så man slipper vara tjock och otymplig längre. ;) nä, det var jättehärligt att vara gravid också men på slutet var det bara tungt...
    vi sa faktiskt häromdagen att vi måste åka ut till er i stöcksjö och hälsa på något snart. ja, ni är välkomna in till oss i stan också förstås. :D
    kramkram så hörs vi snart igen!

    SvaraRadera
  4. Hej Lina!

    Ja blev jätte glad när jag såg att du oxå har en blogg, så nu kan ja ju hålla koll på dig me!!

    Ja vi vill ju träffa er oxå, ni får ta och höra av er när ni vill ha besök. Man kan ju vara lite trött efter en förlossning, ja och alla hormoner som ställ till de för en. Annars vet ni ju att de bara är att komma förbi här när ni vill, vi är ju typ alltid hemma.

    KRAAAM på er

    SvaraRadera