tisdag 23 mars 2010


Idag fick de bli ett rygg och bröst pass på gymmet, försökte få till ett kort på ryggen men gav upp , lite svårt. Nu ska jag snart sätta mig ner och cykla en stund före de blir tv kväll för mig.
Imorgon jobbar jag kväll, de va en som ville byta så då bytte ja, kanon då kan jag åka på gymmet på morgonen.
Sitter även och funderar lite på hundar, undra vilken ras som skulle passa oss bäst, jag vill ha en hund som älskar skogen och som jag kan lära att leta svamp, sen vill ja att den ska va lugn, barnkär, stabil, modig och den ska gärna vara stoooor. Sen är de ju pälsen skulle gärna vela ha en hund med mycket päls MEN, jag som lider lite granna av städ mani skulle jag fixa allt hår som ligger överalt, ja vist släpper en stor korthårig hund oxå päls men de blir ju mindre skit som följer me in.

8 kommentarer:

  1. Trodde du ville att vi skulle komma och hälsa och hälsa på...Ni får tänka om när det gäller hund :) Vilken fin bild på dig!! Vad långt hår du har fått :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Men hej Maria!

    Jamen du är ju så mesig när det gäller hundar, dom som är så fina och tillför så mycket i livet. Tror nog att du skulle kunna lära dig att tycka om en liten lufs.

    Ja de växer som ogräs vet inte vad de är, mitt brukar ju inte växa så fort.

    Hoppas vi ses snart, skulle va roligt att trtäffa er snart! saknar ju er.Får väll ta de när lillskrutten är ute tror de blir en tös för er den här gången.

    kram på er.

    SvaraRadera
  3. Hej Jossan!

    Tack söta du.
    Nu har jag cyklat lite här hemma. så nu ska jag nog sova bra i natt.

    Kram så syns vi väll snart

    SvaraRadera
  4. Heeej!

    Tack söta du.
    Nu ska jag sova sent ju!

    Sov gott och kram på dig

    SvaraRadera
  5. Här är en till som lider av städmani ;-)....hihi. HATAR skitiga golv!! Jag kan jur en massa hår, det är verkligen jobbigt. Tur vi har en hundgård säger jag bara:-)
    Men visst är det ju mysigt också men....smidigare med en mindre :-)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Vad konstigt det blev då...hmm..hihi
    Vad jag skulle skriva var att jag rekommenderar inte en stor som lossar en massa hår!!

    SvaraRadera
  7. Heeej Nina

    Jodu de ska skina efter golven, hatar fläckar efter fötter och kletiga händer smuler och uch ja allt äckel. Men dessutom så har vi dom fulaste golven brunt laminat golv fläckarna bara lyser på de, försöker tjata på J att han ska lägga in ett golv som vi har i snickeriet, men de blir väll kanske en renovering om ett par år. Jo nog ska man ha en korthårig kanske, tror jag skulle bli galen om jag skulle måste torka hår oxå, räck väll kanske med de man har runt avloppet i duschen.

    Kram på dig och hoppas vi ses snart.

    SvaraRadera