söndag 21 mars 2010

Vilket härligt avslut på en helg, blev ett spinningpass med Jossan. Tänk så bra om de här nu kunde bli en vana att åka dit varje söndag, de vore ju kanon ju. Blev så glad när jag kom hem oxå maten va ju klar så de va bara för mig att sätta mig ner och äta, hade förbrett lite så Jörgen behövde bara fixa potatisen och duka.

Annars så har ju hela dagen varit bra, kanonväder ute så vi har passat på att få oss lite friskluft, och sen har vi varit på kalas. Så nu känner jag mig ganska klar med den här dagen ska bli jätte skönt att gå i säng.

2 kommentarer:

  1. Men då gör vi så här, från o med nu så är den en vana*LER*

    tack för sällskapet! Jag blev oxå glad över att maten var någorlunda klar när jag kom hem.

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jap då spikar vi de, fast en gång av fem helger så jobbar jag 12-21 så då missar jag dom gångerna.

    Ja jätte lyxigt att få sätta sig ner och äta.

    Kram och ha nu en bra dag, själv ska jag iväg och jobba kväll.

    SvaraRadera