torsdag 18 mars 2010

Känner mig både glad och less idag!

Less på att vara hemma, vad har vi då jort klippt och klistrat, men jag e van att få röra på mig oxå, den enda motion som jag har fått idag är en runda med damsugaren. Men jaaa vist är de bra att jag vilar idag me, så nu hinner min kropp återhämta sig riktigt ordentligt!!! Jag vill ha luft! ska ut när Jörgen kommer hem.

Sen blev jag faktiskt för första gången glad över ett telefonsamtal med Freddan, de känns som att vi har en plan, för hur vi ska lösa saker till de bästa. Fick säga vad jag känner och tycker och de fick även han, de som oxå känns väldigt bra är att han har en plan för sitt liv och den är inte omöjlig för han att fixa, om han bara fortsätter att jobba med sig själv. Men men vi får väll se hur allt me de blir, vilka gå ter jag skriver i, men jag kan nog inte vara så öppen med allt som jag skulle vela vara. Men de e otroligt långt kvar till en förändring och de förstår även han.

nu måste jag ner och se vad barna gör hörde talas om ett experiment vad nu de kan vara.

3 kommentarer:

  1. Glad att de kändes bra för DIG! Viktigt!!
    Bara att hålla tummar och tår för att de går bra.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Men va roligt att läsa/höra!!Skönt att höra!!!!
    Ska hålla mina tummar!!!

    Föreläsningen var ingen höjdare.Berättar mer sedan. Men man lärde sig INGET nytt...!!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Hej på er sötingar!

    Ja jag hoppas ju att de kommer att gå bra nu den här gången. Tänk om de skulle funka och att dom två i framtiden skulle kunna lära känna varandra.

    Kraaam på er och ha en bra kväll

    SvaraRadera