söndag 14 mars 2010

Oj vilket svettigt pass, tror aldrig att jag har blivit sådär vidrigt svettig på ett spinning pass förut, jag trodde jag skulle nästan trilla av cykeln. Roligt att tima in de med ´Jossan de får vi ta och göra om. Nu har jag ju till och med köpt en egen spinningcykel, ska nog åka och hämta den imorgon eller senare i veckan den står hos mina föräldrar nu, så bra att mamma kunde åka och hämta den åt mig när jag inte hade tid. Riktigt bra pris fick ja på den ett klipp tror ja de blev, men den ena pedalen e lite trasig men Jörgen e ju händig så de borde ju han kunna fixa till, om nu inte min pappa redan har skruvat i den.

Ja nu har jag fått i mig lite mat extra gott smaka de idag, åt gårdagens rester tacos. nu blir de soffan resten av kvällen, undra om de e något bra på tv ikväll.

2 kommentarer:

  1. Ja gud vad jobbigt men roligt!
    Dock fick ja mer energi av träningen än va jag hade innan jag åkte dit:D

    kramar från mig

    SvaraRadera
  2. Jaså de fick du!! själv va ja helt DÖÖÖÖD hela kvällen. Men de va ju verkligen jätte skönt att svettas ur ordentligt tror de e bra att göra de ibland.
    KRAAAM

    SvaraRadera