måndag 22 mars 2010

Ny vecka igen och jag längtar redan till i helgen. Dagen har varit lugn jätte skönt tog en spark tur med hunden, tror de va de enda jag gjorde idag, nu sitter jag på jobbet ska ta och äta snart, kyckling och bullgur blir de idag.

Idag ville jag inte alls åka iväg och träna kändes inte alls speciellt lockande så jag valde att vila och de kändes så rätt. Däremot ska jag träna imorgon Tilda har teori på stallet så då tänkte jag bara lämna av hon där och åka på gymmet undertiden, hoppas de bara inte är en massa folk där då brukar ju va ganska packat där på kvällarna.

Tror jag ska ta en dag på stan med Ludvig eller inte en dag ca 1 timme ska ta han till en frisör, han vill ju klippa sig och hanns hår är omöjligt att fixa till ordentligt dessutom så sitter han inte stilla så länge så då tänkte jag överlämna klippningen åt en riktig frisör. Sen vill han ju va tuff och ha tupp kam, och jag vill inte alls klippa av han sitt tokigarufs som spreta överalt.

Näe om jag kanske skulle ta och värma på lite mat nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar