lördag 20 mars 2010

Jaha hur har denna dag varit, träningen gick iallafall kanon bra på morgonen!
Hoppas de blir spinning imorgon. Jag har lyckats få skavsår både på hälen och på ovansidan av tårna, usch va ont de gör.

Den här dagen trodde jag skulle bli bra , men de blev en tvärvändning, blev riktigt arg mitt på dagen och sedan dess så har jag hållit mig för mig själv, vill icke bli överkörd och idiotförklarad.
Har varit in till stan en sväng nyss köpte lite lördags godis öppnade påsen redan i bilen va ju så söt sugen vilken karaktär jag har va.

2 kommentarer:

  1. Men vännen inte ska du bli så upprörd heller. Inte bra!!
    Hoppas godiset var gott!!
    KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Jo för dom som förtjäna de!!

    Jooo rent njöööt där i bilen.

    Kraam på dig och körförsiktigt!

    SvaraRadera