tisdag 9 mars 2010

Fick till ett turbo passgymmet, gud så skönt att få röra på sig!

Nu sitter jag och med ett par byxor, ska ju sy upp ett par men jag fattar inte riktigt hur knapphåls funktionen funkar, tycker att jag har ställt in inställningarna rätt, men de funkar ändå inte, ska be svärmor komma över och hjälpa mig, kan va så att jag tänker fel. Tur de bara va märket som va de viktiga, kanske blir de något helt annat än ett par byxor!

Ska ner och laga lite lunch, idag blir de vegg mat, tycker att de funkar ganska bra för min mage.

2 kommentarer:

  1. Hej söt!

    VAD DU ÄR SNÄLL som ställer upp för byxlösa mig;P Folk tittar konstigt på mig nu när jag går med rumpan bar..får nog ta hotpant modell imorgon..string kanske är lite för häftigt för sundsvallsborna;O)
    Stressa nu inte me dem..de är INTE brådis på något sätt. De kan bli bra nästa sommar oxå;)

    Vad blev de för veg mat?
    Massa kramar och ha nu de så skönt utan mitt sällis:)hi hi, passa på att njuuuuta när jag är borta och inte kräver kaffe sällis;)
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Ja men folk e ju så oförskämda som glor på de viset, kan ju va avundsjuka för att du har så snygg röv, hahaa. Nä jag stressar inte vill bara göra klart saker fort, annars blir de liggande.

    Ja va heter dom gorn, äh de stavas nog inte så men jag, du vet dom där små bitarna som påminner om kyckling super goda e dom.

    Nä inte njuter jag av att du e borta, kommer nog att hinna sakna dig. Värre blir de för dig när jag åker iväg en hel vecka.

    Kraaam på dig nu, och så tar ni och myser massor nu när ni äntligen får lite tid för varandra.

    SvaraRadera