lördag 27 mars 2010

Dagens inköp blev en grön adidas tröja, har velat ha en jätte länge och idag bestämde jag mig för att åka och köpa en, jätte nöjd är jag med den blir kanon nu till våren när man inte behöver en jacka på sig. Hade tänkt åka iväg en sväng till på stan glömde ju köpa lördagsgodis men jag tror vi struntar i de, barna har ju faktiskt inte frågat efter de då är de väll lika bra att låta bli kanske kan baka en efterrätt men, jag undra vad vi ska göra för middag är inte sugen på att laga något avancerat kanske tar och tinar upp något färdilagat ur frysen huvudsaken är ju att vi blir mätta och glada. Nu har Jörgen åkt iväg på någon kill grej, blir utan han hela dagen ganska skönt faktiskt att få vara ifred ett tag, och roligt för han att fara iväg och göra något själv, tror att man behöver åka iväg på egenhand lite nu och då, annars har man ju inget roligt att berätta för varandra.

Träningen gick jätte bra idag, kände mig riktigt nöjd efter passet härligt att få använda kroppen lite!!

8 kommentarer:

  1. Men gumman, inge lördagsgodis??;) Vad nu då!?;)

    FIN DU BLEV I DIN NYA TRÖJA!

    Kram och ses i morgon.
    Vad gör du annars i morgon förresten?

    SvaraRadera
  2. Jooo de blev de, vi åkte iväg en sväng kändes inte rätt att vara utan godis.

    Ja jag vet inte vad jag ska göra imorgon, vet aldrig vilket skick j kommer hem i kväll och hur han mår imorgon. Mår han skit så ska jag väll vara med barna.

    Tack den kändes som jag, kommer nog att bo i den.

    kram

    SvaraRadera
  3. Skiiiiitsnygg jacka/tröja!! Men want to!

    Ha en mysig lördag! KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Tack, och snart kommer ju du hem!!!!
    Lääängtar ju efter dig!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  5. Japp!! Fast jag skulle nog kunna stanna ett tag till Jag trivs verkligen i fjällen!!!!
    Så lugnt o skönt!!!
    Men jag längtar efter dig me...lite iaf!!

    KRAAM

    SvaraRadera
  6. Jo de e ju en helt annan tystnad där uppe fast kanske inte just där du håller till hahaa.

    kram på dig gumman.

    SvaraRadera
  7. Men vem fasen ska jag prata me.....här är det så tyst så!!! Harju inget nytt att prata me gubben om och han somnar rätt snabbt i soffan!! Tur jag har min dator!!!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  8. Har du oxå en soff sovare, vist är de tråkigt när man börjar höra timmerstockarna.

    Ja din fina nya bloggmaskin, vill oxå ha en!

    kramkram

    SvaraRadera