torsdag 1 oktober 2009

Torsdag


Mina nya skor, fast dom är inte sådär mörka på riktigt, dom är bruna. Köpte även ett par tröjor stan, så nu kan jag göra mig vardags fin om jag vill. Klär ju nästan aldrig upp mig men hädan efter ska jag försöka anstränga mig lite om jag ska vistas bland folk, inte jämt men ibland om jag känner för de.
Jag och Tilda har varit på första kvartsamtalet på skolan, lill tjejen värkar sköta sig och tycka att det är roligt, hon vågar även räcka upp handen om hon vet svaren, så hon kanske inte är så blyg iallafall, skönt att det känns som att hon är trygg i klassen.
Tränade ben idag gick hyfsat bra men ibland skulle jag verkligen behöva någon som piskar mig under benträningen, ger upp lite lätt.
Idag blev det korv stråganoff till middag gjord på soja korvar, försökte lura Jörgen och säga att det är en ny korv som är lite kryddigare, han gick inte på de men han åt upp allt. Fattar inte varför de ska va så farligt med lite vegg mat ibland de behöver ju inte alltid vara kött. nu ska jag ta och fika lite, magen kurrar.

7 kommentarer:

  1. Jätte fina skor! Här är de klackförbud..blir för lång;)

    Kramar och ha nu en fin fredag

    SvaraRadera
  2. Sedan kan jag piska på dig!!:D När jag börjar köra tungt igen..iiihh vad jag längtar!!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Grymt snygga skor=) Var httade du dom??

    Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Äh stunta i klack förbudet, jag köpte med låg klack kan ju inte gå i höga än. Jaaa piska mig du, hahaa vad knäpt de lät. Snar är du där på gymmet igen och pressar för fult, tiden går fort.

    Kraaaam och ta och föd barn nu!!!!

    SvaraRadera
  5. Linda HEJ!

    Uppe på gallerian i upp2, hmmm hur stavas de ja du vet säkert vad jag menar.

    Kraaam och krya på er

    SvaraRadera
  6. Hej kompis! Riktigt snygga skor! Önskar att jag kunde gå i sådana skor. Härligt att du äntligen hittade något du ville ha.

    Underbart härligt med helg måste jag säga...Funderar på att fixa lite här hemma. Sätta upp nya gardiner och köpa lite nytt till vardagsrummet. Måste ta mig i kragen och göra något åt eländet nu :)

    Kramen!

    SvaraRadera
  7. HEEEEJ!

    Ja vist är dom me du kan väl gå i klackar.

    Jag sa de till Jörgen oxå att vi måste ta tag i huset och riva lite väggar,och köpa lit nytt. Men han var inte så peppad på de, men de är jag!!! tror att jag får börja riva och hoppas att han hakar på.

    KRAAAAM och jag tänker på er.

    SvaraRadera