fredag 30 oktober 2009

Fredag

Skönt med fredag, fast jag jobbar hela helgen, tur jag e ledig eftermiddagen får ju lite helg iallafall. Efter jobbet så åkte jag iväg och köpte lite pyssel ska ju scrappa mera, men dom hade jätte dåligt med pynt eller vad de nu heter grejjer som man klistrar på, så jag fick nöja mig med papper. Gud vad jag längtar till gymmet, har ju haft lång vila nu hoppas de blir måndag snaaart!!

Mangnus kom förbi med två jätte söta pumpor åt barna som vi ska ta och skära till, har aldrig jort de så de ska bli riktigt roligt. Av innehållet ska jag prova på att göra bröd som Linda brukar baka och som är jätte gott. Nu är de snart Idol ska ta och lägga mig ner igen, nöter ju ut soffan på detta vis, har inte jort mycket mer än lega så fort jag sett en ledig liggplats, vad är de med mig? Är vansinnigt trött hela tiden, undra om de kan ha att göra med att de e så mörkt ute så klockan fem känns de ju som om de e läggdags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar