måndag 26 oktober 2009

Fin va!!

Vår an nya bil, fin va. Rut ser lite liten och ensam ut i den stora skuffen, hon skulle ha haft sig en stor kompis där bak. En stor fin Bullmastiff vore inte helt fel.

Annars så händer det ingenting här, Tilda e sjuk så jag har varit hemma med henne idag blir till att va hemma imorgon me. Ska passa på att ha en riktig röjning här hemma imorgon, ser förjävligt ut på övervåningen. Kylskåpet behöver fyllas på, hatar när de finns lite att välja på, fullt och färgglatt ska de vara. Vill inte ens titta in där nu, undra om de får bli handling på kvällen eller om hon orkar följa me på morgonen, aja får väll se hur de blir. Vill träna oxå men de får bli på onsdag eller någon annan dag, inte hela värden, lill kroppen kan behöva lite extra vila. Jaha nu då, är singel i kväll Jörgen är på kill kväll, vad ska jag ta och göra lite rastlös e ja, undra om det är något se värt på teven.

11 kommentarer:

  1. Hej vännen! Snygg kärra! Vi är faktiskt också på G med att köpa en likadan bil :) Passat är grejer det! :) Vi skulle också behöva ta och veckohandla men det blir liksom aldrig av...Får ta det imorgon tro ja.. Annars mår vi bara bra här. Tiden bara rinner iväg och igår gick jag in i v. 11!! Tycker nyss jag fick reda på det.. Mår ni bra annars familjen? KRAM

    SvaraRadera
  2. Snygg bil ni köpt!!!=)
    Ska vi ta stan på onsdag eller??

    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Haj Maria!!

    Ja vist går tiden fort, snart är du höggravid.
    Mår magen och du bra? Blir de tvillingar eller?

    Ja vist är den snygg, är jätte nöjd. Ja vi mår bra, förutom att Tilda e kraslig.

    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!!

    jo men de tyck ja! ringer dig om Tilda e frisk eller inte, men de tror jag hon är. måste ju sätta igång me fotona där.

    Kraaam

    SvaraRadera
  5. Angående bilen:
    Hej Helena!
    Vi har haft vår Passat i snart ett år nu och är supernöjda. Vi har en turbodiesel och den drar nästan inget bränsle alls hehe! Den är supernice att köra och så är den ju snygg. Fast det allra bästa är Vibaston, det vill säga dieselvärmaren. Med den fjärrkontrollen kan vi starta motor- och kupévärmare inifrån lägenheten och vi behöver inte betala för någon motorvärmarstolpe.
    Hoppas ni blir nöjda med bilen!

    SvaraRadera
  6. Men jäklarns vilken fin bil ni köpt!!! :-)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Hej Annika!!

    Vad roligt att få en komentar ifrån någon som jag inte känner!!

    Ja är jätte nöjd med bilen, den känns som stadig och säker.

    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  8. HEJ NINA!!

    Hur mår du?? hoppas iallafall att de e bra för dig och magen. Kraam på dig me och njut av tiden som du nu är ledig.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  9. Jepp...bara att ringa...=)

    Hörs förhoppningsvis imorrn då..

    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  10. Tack snälla, gulligt att du undrar hur jag och magen mår!! :-) Jag mår bara fint. Förrutom tröttheten....men det lider väl de flesta småbarnsföräldrar av?!! ;-)
    Tänte faktiskt det idag att det är inte länge kvar nu tills bebisen kommer och jag mår så här himla bra. Jag är så tacksam!
    Börjar verkligen längta nu tills bebisen kommer....men samtidigt blir det lite trist att bli av med magen...hihihi
    Jag njuter av att vara ledig som du säger, jättehärligt. De dagar Hugo är hos dagmamman passar jag på att baka och pyssla i lugn och ro, och SOVA!!

    Hur mår du då? Allt bra med dig?

    KRAM

    SvaraRadera
  11. Hej Nina!!

    Vad skönt att du trivs med att vara gravid och att du mår bra. Ja du ser där, du kommer att sakna magen säger du, snart har ni en tredje på g hahaaa.

    Jo de e bra, mår lite illa bara och nej är inte gravid...

    Kraaam!


    Hej Linda!

    Jap jag ringer dig.

    Kraam

    SvaraRadera