tisdag 6 oktober 2009

Tisdag

Oj vad våran dator är seeeg, den tänker så det knakar tror jag. Har haft en mysig ledig dag idag.
På morgonen var jag och Luddegymmet gick ganska bra, tränade axlar och biceps, känner mig lite ofokuserad bara, när jag har med mig han dit, får ju som ha full koll på han hela tiden oxå. Men han tycker att det är jätte kul att följa med dit, finns ju så mycket han kan hänga och klänga i.

Har även varit på stallet med Tilda, roligt att hon börjar bli mycket mera självgående i stallet, nu kan jag som mera stå brevid och titta. Skulle va så kul att ha en ponny här hemma oxå, tänk vad härligt att kunna rida iväg in i skogen och bara traska omkring. Men de får bli sen i såfall, när Tilda klarar av att hjälpa till mera själv oxå. Hoppas bara att intresset sitter i.

Är sugen på ett sy projekt, tror det blir en snabbis in på tyg affären före jobbet imorgon, såg att dom hade jätte fina tyger nu. Och den här gången ska jag köpa ett mönster, så det blir riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar