fredag 16 oktober 2009

Härligt med fredag!!

Även fast jag jobbar i helgen så är fredagar ändå alltid så mysiga tyck ja, mysigt att sitta i soffan med barna och Jörgen, dom är ju iallafall lediga och hemma när jag slutar jobbet.

Proppmätt är vad jag är! Har haft en liten mat orgie här hemma, känns det som. Jorde en jätte god hemma jord fredags pizza med olika salamin och feta ost på och rucola sallad. Till efterrätt blev det kladkaka med stora klumpar av vit choklad i, och grädde till mmm.

Har haft en jätte bra dag och kväll idag. Trevligt på jobbet med prat om allt mellan himmel och jord, Linda på jobbet gav mig en lite konstig komplimang vet inte hur jag ska tolka de haahaa gud vad jag skratta, så här lät de (Helena, du ser ju fan bra ut på håll) hahaa. Härligt med obrydda tjejer, blir ju så mycket roligare då. Har haft en jätte mysig hemma kväll med barna oxå. Nu blir det till att hoppa i sängen, ska upp tidigt till jobbet, sen blir det gymmet, tralalaa längtar efter benpasset och oj vilken energi jag ska ha.

3 kommentarer:

  1. Hej tjejen
    Ville bara önska dig en trevlig helg!!:)

    kramar

    SvaraRadera
  2. Heeej!!!!

    Hoppas att du och lill tjejen mår bra. Vilka super fina kinder hon har.

    Ha en jätte bra helg du me.

    Kraam

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHA guuuu va jag skrattar gott.....jag mande ju egentligen inte så....du är ju snygg hursom men just då jag tänkte på det så stod du en bit ifrån mig....=)=)=).......
    Hoppas du haft en underbar helg...

    KRAAAAM

    SvaraRadera