onsdag 30 september 2009

Onsdag


Syns runt Luddes mun att han tjuvsmakade lite deg, vi bakade lite grahams brön idag gott blev de. Har precis kommit in ifrån en kvälls promenad, skönt med friskluft och en stund för mig själv. Längtar till tv soffan nu, för idag är de bara bra på te ven. Funderar på vad jag ska ta och göra imorgon, träning blir de iallafall och handla mat till i helgen, vill inte handla på fredag efter jobbet lika bra att göra bort de imorgon, skulle vela göra en riktig stek i helgen har aldrig provat göra de. Nu måste tydligen Jörgen ha datorn så jag får väll flytt på mig, skulle vela ha en egen dator, en liten rosa bärbar.

7 kommentarer:

  1. Tack, blev extra glad över berömmet idag!!! (pms vecka)

    KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Jasså nu duger det att visa upp armarna...hahaha
    SKITSNYGGT!!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Hej Linda!!
    Ja men jag är ju en blyger, kan ju inte bara börja klä av mig varsomhelst hahaa

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha men jag försökte ju mjuka upp dig ju.....!!!=)

    SvaraRadera
  5. HAHAAAA, Ja du jorde ju de, vet inte om jag törs jobba kväll med dig själv längre! Vet ju aldrig vad du har i tankarna!! Hahhaa

    SvaraRadera