tisdag 27 oktober 2009

Tisdag

Dagens middag blir köttbullar och potatismos gott, rullade ganska stora köttbullar orkade inte rulla så många så det blev få men stora. Jaha här e de lugnt idag me, Tilda e pigg så imorgon får dom ta och bege sig till skola och dagis. Däremot känns det som om jag håller på att bli magsjuk, vete fan va de e mår illa iallafall, hoppas de går över blir ju dyrt att va hemma, undra vad som hjälper mot illamående, ska googla på någon huskur. Skulle vela gå ut på en promenad, undra om de hinns me före de blir mörkt. Här i skogen blir de verkligen svart ute, hoppas de kommer lite snö snart så att man ser vart man sätt fötterna. Gymmet börjar jag sakna nu oxå, är jag pigg och inte blir sjuk så ska jag ta och fara dit imorgon. oj måste ner och titta till maten.

5 kommentarer:

  1. Duktig du är och rullar köttbullar, var länge sen vi åt de. Blir mest köttfärssås, hamburgare eller vanliga biffar när vi äter köttfärs.

    Ses snart:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja vist e ja, sen är de ju ganska lindrigt att göra en hel plåt och frysa in, men nu blev de extrema köttbullar. vägrar köpa hem färdiga, vet ju aldrig va de är i dom.
    Jörgen han ska baka bröd nu, han åkte iväg och handlade en massa konstiga grejjer undra vad de blir.

    Kraaam och ja de hoppas ja.

    SvaraRadera
  3. Du kanske är gravid tjejen! :) Mår lite dåligt emellan åt jag med och inte är det magsjuka :)

    SvaraRadera
  4. Hahaa, nej de e ja inte!! Tror de e snuset, jag mår illa av. Har du slutat snusa nu?

    Kraam

    SvaraRadera
  5. Japp, snusa slutade jag med när jag fick veta...Det går faktiskt rätt bra :) Nu blir det hemgjord pizza och idol :) Kram på dig!

    SvaraRadera