tisdag 20 oktober 2009

Funderar

Oj oj oj , sitter och funderar på om jag ska vaxinera mig och barnen mot svininfluens sa, Velar som fram och tillbaka. Tycker att det känns obehagligt att spruta in något som man kanske blir ännu sjukare av eller får värdens bieffekter utav, och dessutom ett vaxin som inte har testats så väl. Vill ju samtidigt inte att barnen eller jag ska bli sjuka. Och sen, hur sjuk blir man om man nu blir sjuk??? Vad tycker ni, ska ni vaxinera er och barn? Eller låter ni bli varför i så fall?

4 kommentarer:

  1. Ska nog inte.. känns lite små skrämmande.. gillar inte sånt.
    Bättre att om man blir sjuk sedan slippa de igen.
    Tror de påverkar oss och allt runt om. Är visst kvicksilver i.. de vill ja inte emmy får i sig genom mig:(

    Kram

    SvaraRadera
  2. Heej, hur mår du??

    Ja svårt att bestämma sig och väldigt obehagligt att spruta in skit som man inte vet vad det ger en, och tänk om man då får biefekter typ om ett halvår eller senare, kan man ju inte veta. Tydligen ska kvicksilver haleten vara extremt låg, typ de man iallafall får i sig om man äter torsk och annan fisk under en veckas tid, men ja, jag vet inte om jag tror på de.

    Kraam

    SvaraRadera
  3. Vi mår bra, har sovit dåligt inatt och har lite ont i halsen så jag trycker apelsiner i mängder och ska nu krypa i säng igen efter amning:)

    Hur är de själv?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja hoppas att det går över, själv brukar jag överdosera med chilli, ingefära, vitlök, och frukt, inbillar mig att chillin bränner sönder basilusker iallafall så svettas man av de.

    Jo de e bra, förutom att vissa dagar som idag, så känner jag mig som en tjat kärring.

    KRAAAAM

    SvaraRadera