onsdag 14 oktober 2009

onsdag

Sitter här och gruvar mig för att bege mig ut, kalt ute ju. Tror att det blir en kopp kaffe först sen ska jag ta och bege mig mot gymmet, mataffären och tyg affären. Ikväll är det föräldrar möte på dagis, känns som om Ludde trivs bättre på dagis nu. Dom har fått in lite ny personal och dessutom är det två killar dom har anställt jätte roligt tycker jag, då det inte fanns några manliga fröknar där förut.

Oj vad det är mycket barn överallt, ska ju födas överallt. Igår ringde en söting ( hemlig person än så länge)och sa att dom skulle ha en till stort grattis till er. Sen kollade jag in på Jossans blogg och vad får man se där, en riktigt söt nyfödd liten flicka!!! ett stort grattis till er me. Nina på jobbet, som är jätte gravid och som jag nästan bara har sett gravid. Sen har Jörgen en kompis som oxå ska ha barn. Ja oj så, många små liv som är på väg.

nu är det dax att ta och bege sig mot gymmet, axlar och biceps står på tur.

3 kommentarer:

  1. Skrattar gott....du är ju söt :-)
    Men det är ju faktsikt sant!! Jag ÄR jättegravid....hihi... och du har ju faktsikt typ bara sett mig med mage;-)
    Oj vad många omkring dig som har fått eller ska, förstår om du blir lite sugen?! ;-)
    Jag lovar att jag ska komma förbi jobbet sen med vårat lilla mirakel så ska du få gosa!!

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. HEJ!!

    Ja en enda gång har jag sett dig utan en bäbismage. Får väll se om du är gravid igen när du kommer tillbaka sen, HAHAA. Ja vist blir jag lite sugen på ett till, men det blir inga fler. Får bli hundar istället, lite lättare att uppfostra, och få rumsren hahaa. och nu var det en gammal kill kompis oxå som fött barn i veckan så det blir bara fler och fler.

    KRAAAM och ta och skaffa dig en blogg nu, tror säkert att du skulle tycka det var kul.

    SvaraRadera
  3. En gång, det var inte mycket du!
    Hahaha, nä du det tror jag nog inte att jag kommer att vara, nån måtta får det väl vara ;-)
    Ja men hundar är ju inte dumt det heller, som sagt var de är ju lättare än små barn på många sätt...hihi

    Ska fundera på det där med blogg.....;-)

    Ha det så bra så höres vi! KRAM

    SvaraRadera