torsdag 29 oktober 2009

Torsdag

Har hittat ytterligare ett roligt pyssel att sitta och pyssla me, är jätte peppad på att skrappa nu. Riktigt roligt sätt att göra något kul av alla foton.
Hade inte tid med att blogga igår. Hade en kanon dag ju, vastan med Linda vi skulle choppa kläder men ingen av oss hittade något så de gick ju inge vidare får ta en ny sväng snart. Däremot så köpte jag lite pyssel grejjer. Sen åkte vi iväg på jobbet och skrappade oj, vad tiden gick fort, så kul när tiden bara rusar iväg. Har ett jobb som är jätte lugnt på kvällarna så de här e en perfekt grej att sitta och pyssla me, när de blir tid över.
Är ledig idag ska ta och dra iväg en sväng med ungarna, ska köpa en luftmadrass och en ficklampa åt Tilda. Hon ska ju sova över överallt nu för tiden, de e stallet och övernattningar på skolan. Måste även köpa ett minne som jag kan lägga över lite bilder på, och mjölk tomt i kylen igen tycker att jag nyss va och storhandlade.
sen hart jag ett litet bekymmer min mamma fyller 50år och vad ska jag hitta på åt henne???

4 kommentarer:

  1. Den blev ju såååå snygg!!
    Nu måste du ju registrera dig på scrappiz.se

    Längtar till långhelgen nu. Min scrapådra har vaknat nu igen...KUL!!

    SvaraRadera
  2. Hej linda

    Ja din me!!! gud så kul de ska bli att jobba långhelgen, första gången jag ser framemot den.

    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Ja jag har värsta gajsten nu för scraping....fårse om jag sätter mig en stund ikväll.
    Borde köpa på mig liiiite nytt!

    Ja visst är det skönt att se framemot långhelgen!!!!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Har bestält grejjer idag och sen efter jobbet så åkte jag iväg och köppte lite papper. Ska prova pysla lite här hemma. Tyckte dom hade det dåligt med bokstäver och annat pynt.

    Kraam

    SvaraRadera