lördag 3 oktober 2009

Lördag

Idag är det super väder, riktigt kalt och soligt och en massa fina färger ute. Ska ta och bege mig ut med kameran. Båda barna är på varsitt håll, Tilda är övergården och hjälper farmor med hennes blommor. Och Ludde han är och leker med grann pojken. Det är alldeles tyst här, tänk att de kommer att bli ännu tystare ju äldre dom blir, när dom ska vara ännu mera hos kompisar. Vad ska jag och Jörgen göra då? tror att det kommer att bli mera djur här ett par hundar till och kanske en häst.

Ikväll har vi barnvakt, så jag och Jörgen ska ta och gå på bio får se om vi får med oss några andra. Är sugen på att se sommaren med Göran eller flickan som lekte med elden. Eller så åker vi och hälsar på någon vore kul de me. Bara vi hittar på något så blir de bra. Skulle egentligen behöva dra iväg en sväng nu och köpa en vinter jacka åt Tilda, men jag tror inte jag vill gå på stan idag det är ju lördag och mycket folk ute, vill inte trängas med folk.

Var iväg på gymmet på morgonen tur att Jörgen klev upp tidigt, så att jag fick de bortjort i bra tid, träningen gick bra körde triceps och mage. här kan jag ju inte sitta ner och laga lite lunch.

2 kommentarer:

  1. Hej svejs

    Nu är jag på kontoret och sitter och leker lite:D
    Nya topparna va supersnygga och en tuff gym/fritidsbyxa med:) Ska lägga ut bilder sedan!
    Hoppas ni får en trevlig kväll.
    Jag behöver en jacka till mig, men vet inte vad jag ska ha för någon ännu...

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Vill ju oxå köpa nya tränings kläder, måste ta och åka in till eran butik snart.

    Hmm,en jacka köp en varm, så att du inte får mjölkstockning.

    Ja vi ska ha en bra kväll, vi ska nog ut och äta oxå, ska bli kul att komma ut och se lite folk. Ha en trevlig kväll ni me!!!!

    KRAAAM

    SvaraRadera