måndag 5 oktober 2009

Måndag

Ja då var de måndag och ny vecka igen. Har haft en bra förmiddag, hunnit med en hel del. Träning blev de på morgonen, idag var de rygg, gillar att träna rygg och idag kändes de som de tog bra. Börjar även känna mig bekväm i det nya gymmet, det känns oxå bra. Funderar på när jag ska ta och prova på ett pass, kanske i helgen. Vore bra för min kondis att lägga in ett pass i veckan. Hör och häpna jag tror att jag vill prova på ett dans pass eller vad det nu är, eller så provar jag på alla pass dom har, en ny varje vecka.

Sen har jag varit och handlat hö åt getterna och rensat inne hos dom, vad bra dom är på att dynga ner, trodde inte att dom skulle va så smutsiga av sig, tur dom är snälla och söta.

Har även varit och sökt en lampa till köket, men hittade ingen. Vill ha en vanlig rund vit lampa över köksbordet utan en massa krusiduller Imorgon är jag ledig så då ska jag iväg på en sväng igen tror inte att Ludde uppskattar det, men han får faktiskt ta och hänga med iallafall.

2 kommentarer:

  1. Skulle gärna sällskapa på provpass!!:)

    LIgger nedbäddad i soffan och har de skönt, hoppas du har de med!

    Höres
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Vi får väll följas när du kommer igång med träningen igen!!

    Mysigt det lät att ligga nerbäddad, själv jobbar jag, längtar hem till min egna soffa.

    Kraaam

    SvaraRadera