måndag 12 oktober 2009

TRÖÖÖT!!!

Ja äntligen är jag hemma efter kvälspasset på jobbet, flydde upp till datorn, Jörgen har kill kväll på måndagar, vill inte störa dom, killarna får helt enkel tjattra och skvallra ifred. Efter jobbet var jag in en sväng på Maxi, förutom trötheten så är det ganska skönt att handla sent på kvällen inga köer och mycket lite folk.

Rygg träningen gick kanon bra idag, mycket folk på lilla Träna idag blev nästan trångt. Undra om jag har tid för gymmet imorgon börjar jobbet tidigare ju. Vill ju hinna ut på promenad före jobbet, och om det är fint väder tror jag, att jag hellre vill gå en lång skön promenad. Känns verkligen att vintern är på väg, frosten har ju legat kvar hela dagen idag, och det värsta av allt, är ju att bilen är kall och rutorna måste skrapas usch
Näp ner och borsta tänderna sen sova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar